Introduction
- Δείτε πληροφορίες για το συνιστώμενο τρόπο μελέτης - Πώς θα διαβάσω; - και αναλυτικές πληροφορίες για τη Σελίδα Μαθήματος (Main Course Page), το Educational Material - Κεφάλαιο, το Ψηφιακό Βιβλίο, τα Αρχεία μαθήματος, τα Practice Tasks, τα Exam Tasks, τα Κουίζ.
- Δείτε τις σελίδες: Βαθμοί (Grades), Ακαδημαϊκή Υποστήριξη (Support) και Πιστοποιητικό Ολοκλήρωσης (Certificate of Completion)
- Διαδικασίες που θα σας διευκολύνουν: Αλλαγή της γλώσσας στα Αγγλικά και της μονάδας μέτρησης σε ίντσες, File and Folder Naming: Best Practices, Ρύθμιση του Chrome για ερώτηση θέσης αποθήκευσης
Το Ψηφιακό Βιβλίο ανοίγει σε νέα καρτέλα. Περιέχει πληροφορίες για την προετοιμασία των εξετάσεων και τη διαδικασία κατά της εξέτασης.
- Exam Syllabus
- Introduction
- Who this course is for
- Prerequisites
- How this course is organized
- Download the practice files
- Adapt procedure steps
Objective 1. Manage document options and settings
To complete the practice and exam tasks, you need the files you will find zipped on each "Practice & Exam Tasks" book page.
Objective 1. Manage document options and settings
The skills tested in this section of the Microsoft Office Specialist Expert exam for Microsoft Word 2016 relate to managing document options and settings.
In today’s work environment, you often collaborate with coworkers and colleagues to write, revise, and finalize documents. Sharing documents within a group of users often entails specific requirements and tasks. You might need to track changes that reviewers make to a document, for example, or you might need to merge copies of a document that reviewers revised independently. In some cases, documents require the protection that a password provides so that only people with the password can open and modify the file. In preparing a document to use in a collaborative process, you might need to restrict who can edit specific sections of the document. This chapter guides you in studying ways to manage documents, templates, and document changes, and ways to prepare documents for review.
- 1.1.1 Modify existing templates.
- 1.1.2 Copy custom styles, macros, and building blocks to other documents or templates.
- 1.1.3 Manage document versions.
- 1.1.4 Compare and combine multiple documents.
- 1.1.5 Link to external document content.
- 1.1.6 Enable macros in a document.
- 1.1.7 Change default program settings
- 1.1.7a Display hidden ribbon tabs.
- 1.1.7b Change the application default font.
- 1.2.1 Restrict editing.
- 1.2.2 Mark a document as final.
- 1.2.3 Protect a document with a password.
- 1.3.1 Track changes.
- 1.3.2 Manage tracked changes.
- 1.3.3 Lock or unlock tracking.
- 1.3.4 Add comments.
- 1.3.5 Manage comments.
- 10 ερωτήσεις σε 10'
- Ολοκληρώστε το κουίζ με βαθμό >=80% για να αποκτήσετε πρόσβαση στις ασκήσεις και στο κουίζ του επόμενου κεφαλαίου.